Ilta Sanoma

Asiointi on tehty mahdollisimman helpoksi esimerkiksi tunnistautumisessa.

Senioreiden puhelinlinjalla käsitellään muun muassa laskujen maksamista ja tilisiirtoja.

Senioreiden puhelinlinjalla käsitellään muun muassa laskujen maksamista ja tilisiirtoja. Kuva: Jussi Nukari / Lehtikuva

Nordea tarjoaa omaa senioriasiakkailleen omaa asiointikanavaa. Pankin asiakaspalvelussa on kesästä lähtien testattu erillistä puhelinlinjaa senioriasiakkaille. Nyt se on päätetty vakiinnuttaa pysyväksi toimintamalliksi.

Nordean tiedotteen mukaan seniorilinjalla asioiminen on tehty mahdollisimman yksinkertaiseksi esimerkiksi tunnistautumisessa. Lisäksi asiakasneuvojien kerrotaan tietävän senioriasiakkaiden erityistarpeet.

-?Ajatus senioreiden omasta puhelinlinjasta syntyi aidosta halusta tarjota seniori­asiakkaille juuri heidän tarpeitaan vastaava asiointikanava. Linjalla käsitellään monenlaisia arkisia pankkiasioita, kuten vaikkapa laskujen maksamista tai tilisiirtoja, Nordean henkilöasiakasliiketoiminnan kehitysjohtaja Jonna Pesonen sanoo tiedotteessa.

Seniorilinja palvelee maanantaista perjantaihin kello 8-20.

Pesonen sanoo, että Nordea on saanut poikkeuksetta positiivista palautetta senioreiden omasta puhelinlinjasta.

Ilta Sanoma
mercredi 3 novembre 2021 13:05:00 Categories: Ilta Sanoma Taloussanomat

ShareButton
ShareButton
ShareButton
  • RSS

Suomi sisu kantaa

TetraSys Oy.

TetraSys Oy.