Asiointi on tehty mahdollisimman helpoksi esimerkiksi tunnistautumisessa.
Senioreiden puhelinlinjalla käsitellään muun muassa laskujen maksamista ja tilisiirtoja. Kuva: Jussi Nukari / Lehtikuva
Nordea tarjoaa omaa senioriasiakkailleen omaa asiointikanavaa. Pankin asiakaspalvelussa on kesästä lähtien testattu erillistä puhelinlinjaa senioriasiakkaille. Nyt se on päätetty vakiinnuttaa pysyväksi toimintamalliksi.
Nordean tiedotteen mukaan seniorilinjalla asioiminen on tehty mahdollisimman yksinkertaiseksi esimerkiksi tunnistautumisessa. Lisäksi asiakasneuvojien kerrotaan tietävän senioriasiakkaiden erityistarpeet.
-?Ajatus senioreiden omasta puhelinlinjasta syntyi aidosta halusta tarjota senioriasiakkaille juuri heidän tarpeitaan vastaava asiointikanava. Linjalla käsitellään monenlaisia arkisia pankkiasioita, kuten vaikkapa laskujen maksamista tai tilisiirtoja, Nordean henkilöasiakasliiketoiminnan kehitysjohtaja Jonna Pesonen sanoo tiedotteessa.
Seniorilinja palvelee maanantaista perjantaihin kello 8-20.
Pesonen sanoo, että Nordea on saanut poikkeuksetta positiivista palautetta senioreiden omasta puhelinlinjasta.
TetraSys Oy.