Hakutulokset : Selko digital oy

Yhteisön tiedot Selko digital oy

- Tila : Toiminnassa
Nimi : Selko digital oy
Tunnus : 3210829-4
Kategoria : Osakeyhtiö
Ensisijainen kieli : Suomi
Verotuspaikka : Turku  TurkuRekisteröintipäivä : 27.05.2021
Toimiala : Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus
ShareButton
ShareButton
ShareButton
 
 
Osoitetyyppi Postiosoite
Osoite Kirjaudu palveluun nähdäksesi nämä tiedot. FI-20100  Turku Keskus ( Turku ), Suomi
Seloste
Maakunnat : Turku, Seutukunnat : Turku, Alue : Varsinais-Suomi, AVI : Lounais-Suomen AVI, ELY : Varsinais-Suomen ELY -keskus, Kielisuhde : Kaksikielinen kunta, jossa enemmistön kieli on suomi
Osoitetyyppi Käyntiosoite
Osoite Kirjaudu palveluun nähdäksesi nämä tiedot. FI-20100  Turku Keskus ( Turku ), Suomi
Seloste
Maakunnat : Turku, Seutukunnat : Turku, Alue : Varsinais-Suomi, AVI : Lounais-Suomen AVI, ELY : Varsinais-Suomen ELY -keskus, Kielisuhde : Kaksikielinen kunta, jossa enemmistön kieli on suomi
Osoitetyyppi Postiosoite
Osoite Kirjaudu palveluun nähdäksesi nämä tiedot. FI-00520  Itä-Pasila ( Helsinki ), Suomi
Seloste
Maakunnat : Helsinki, Seutukunnat : Helsinki, Alue : Uusimaa, AVI : Etelä-Suomen AVI, ELY : Uudenmaan ELY -keskus, Kielisuhde : Kaksikielinen kunta, jossa enemmistön kieli on suomi

Suomi sisu kantaa
NorpaNet Beta 1.1.0.18818 - Firebird 5.0 LI-V6.3.2.1497

TetraSys Oy.

TetraSys Oy.