Ferrari teki näin ollen loistavan paluun Le Mansiin, jossa se oli kilpaillut viimeksi vuonna 1973. Paluu oli nyt paikallaan klassikkokilpailun 100-vuotisjuhlien merkeissä.
Giovinazzi on positiivisesti yllättynyt AC Corse-tallin ajattamasta Ferrari 499P-autosta.
- Rehellisesti sanottuna ajotyyli ei eroa paljon F1-autosta. Tietysti se on 200 kiloa painavampi kuin F1-auto. Se voi tuntea jarruttaessa. Auton suunnanmuutos on laiskempaa.
Siihen se lievä laiskuus sitten jäikin.
- Mutta olin yllättynyt auton nopeudesta. Se viimeinen sektori, kuinka voit tuntea downforcen.se on melko vaikuttavaa. Tämä on oikea auto, tämä on nopea auto, tämä on todellinen kilpa-auto! Joten joo, sitä on mukava ajaa, Giovinazzi kehui työkaluaan.
Räikkönen ja Giovinazzi ajoivat tallikavereina vuodet 2019-2021. Räikkönen lopetti pitkän ja upean F1-uransa kauden 2021 jälkeen. Giovinazzi joutui puolestaan tekemään tilaa kiinalaiselle Zhou Guanyulle. Giovinazzi oli siitä raivoissaan ja väitti vain rahan ratkaisseen.
Lue myös: Ferrari palasi Le Mansiin ja heti voittajaksi - Kimi Räikkösen entinen tallikaveri voittajatiimissä
Lue myös: Toyotalle järkyttävä pettymys - entinen F1-kuski ei voinut uskoa