Ilta Sanoma

Pystytkö pyllykävelyyn? Liike vetreyttää jumista lantiota ja alaselkää.

Testaapa, osaatko pyllykävelyä.

Istu lattialla suorin jaloin, nosta toista puolta lantiosta ylös ja työnnä suoraa jalkaa eteenpäin. Sen jälkeen on toisen jalan vuoro. Tämä kannattaa tehdä liukkaalla lattiapinnalla.

? Katso yllä olevalta videolta, miten liike tehdään.

Pyllykävely mobilisoi lantiota, SI-niveliä ja selkärangan alaosaa. Jos lantio tai alaselkä tuntuu jäykältä ja kolottavalta, tämä liike auttaa.

Jos liike tuntuu hankalalta suoralla selällä, voit nojata taaksepäin ja ottaa käsillä lattiasta tukea.

Kokeile pyllykävelyä, niin lantio ja alaselkä kiittävät!

Verkkovalmentaja, personal trainer ja ravintovalmentaja Maikki Marjaniemi (oik.) sekä liikunnanohjaaja ja hyvinvointivalmentaja Sohvi Ollila auttavat ihmisiä onnistumaan tavoitteissaan, löytämään liikunnan ilon sekä oivaltamaan pienten muutosten tuomat suuret tulokset.

Maikki ja Sohvi antavat Ilta-Sanomien verkkosivujen palstalla kerran viikossa käytännönläheisiä vinkkejä terveellisempään ja virkeämpään arkeen sekä tehokkaaseen treeniin.

Lue lisää: Personal trainer nimeää 3 harhaluuloa treenaamisesta - nämä kannattaa unohtaa heti

Lue lisää: Pystytkö tähän? Yksi liike paljastaa, millä mallilla keskivartalosi hallinta on

Lue lisää: Syötkö aina leipää välipalaksi? Ei ehkä kannattaisi

Ilta Sanoma
lundi 31 octobre 2022 17:50:00 Categories: Hyvä olo Ilta Sanoma

ShareButton
ShareButton
ShareButton
  • RSS

Suomi sisu kantaa
NorpaNet Beta 1.1.0.18818 - Firebird 5.0 Initial LI-T6.3.0.40

TetraSys Oy.

TetraSys Oy.