Ilta Sanoma

Pippa Laukan kauppareissu sai kiusallisen käänteen.

Pippa Laukalla ei ole kaunista sanottavaa asiakaspalvelutilanteesta, johon hän joutui.

Pippa Laukalla ei ole kaunista sanottavaa asiakaspalvelutilanteesta, johon hän joutui. Kuva: Antti Hämäläinen / IS

Tv-lääkäri Pippa Laukka kertoo Instagram-tilillään nolosta tilanteesta, johon hän joutui kaupassa. Siivoustarvikkeita ostamassa ollut Laukka suuntasi itsepalvelukassalle maksamaan ostoksensa, mutta poistuessa varashälytin alkoi hälyttää.

- Miten noloa, ajattelin ja tunsin kun puna levisi korviin saakka, Laukka kuvailee.

Laukka kertoo, että tämän jälkeen itsepalvelukassoja valvonut henkilö tuli hänen luokseen ja pyysi Laukkaa avaamaan reppunsa.

Aikansa Laukan tavaroita kaiveltuaan myyjä huomasi, että Laukan ostamassa lattialuutussa oli kiinni varashälytin.

- Ei pahoittelua, vaan tympeä toteamus: 'Ainiin näissä on tää häly'.

- Tässä vaiheessa vahva äititaustani tuli esille ja aloin opastamaan: 'Mitä unohtui?' Sain kuin sainkin kaivettua pahoittelun.

Laukan mielestä tilanne kokonaisuudessaan oli nolompi kaupalle kuin hänelle itselleen. Hänen mukaansa Suomessa hyväksytään huonoa palvelua liian usein.

- Se, että ostopäätös on tehty ei tarkoita, että myyntityö on tehty, vaan palvelulla varmistetaan, että asiakas palaa uudestaan ostoksille.

- En todellakaan odota, että maa lakoaa jalkojeni alle, mutta pahoittelu ja hyvät käytöstavat korjaavat paljon niissä tilanteissa, kun asiat eivät mene putkeen.

Ilta Sanoma
mardi 23 novembre 2021 10:46:00 Categories: Ilta Sanoma Viihde

ShareButton
ShareButton
ShareButton
  • RSS

Suomi sisu kantaa

TetraSys Oy.

TetraSys Oy.